Username *
Password *
Remember Me
Lazada Malaysia

Ini Dia Cara Lebih Mudah Dan Jimat Untuk Beli Kereta, Pakai Satu 'Website' Je!

Written by  Jun 04, 2017

Nak beli kereta tapi tak tahu nak start kat mana? Artikel ini memang tepat untuk anda.

Ramai orang yang mengidam untuk memiliki sebuah kereta sebaik sahaja mendapat pekerjaan. Tapi masih ramai yang tertanya-tanya :

"Macam mana dan di mana nak mula untuk beli kereta?

"Kereta jenis mana yang layak untuk saya beli mengikut bajet?"

"Macam mana nak kira bayaran bulanan, insurans, cukai jalan, dan lain-lain? Help!"

Kalau pergi ke showroom dan test-drive, nanti salesman akan hubungi di telefon tak henti-henti, nak minta tolong mak ayah atau kawan-kawan segan pula, dah baca macam-macam artikel di internet pun tetap rasa tak confident nak beli.

Tapi jangan risau. Sesiapa yang nak beli kereta, guna saja MyMotor Progressive Financing atau MyMotor SmartLease yang sememangnya lain dari yang lain.

 

Kenapa ia lain dari yang lain?

Dengan MyMotor Progressive Financing, anda boleh mendapatkan ansuran bulanan yang jauh lebih rendah berbanding dengan pinjaman sewa beli biasa! Bukan itu saja, skim ini juga disediakan supaya selaras dengan perkembangan kerjaya anda. 

Contohnya seperti dalam gambar di bawah :

Bayaran bulanan adalah lebih rendah pada tahun pertama, kedua, dan ketiga.

Untuk 3 tahun pertama, bayaran ansuran bulanan kereta anda sememangnya lebih rendah berbanding sewaan biasa. Bayangkan betapa banyak duit yang anda boleh jimat selama tiga tahun. Seronok kan?

 

 

Cara nak apply pun mudah, tak payah keluar rumah pun. Ikut sahaja 3 langkah di bawah :

  1. Layari laman web MyMotor di sini.
  2. Isi butiran pada borang yang tertera di bahagian bawah.
  3. Hantar.

Selesai!

Pihak MyMotor akan hubungi anda kemudian untuk mengaturkan pembelian kereta sehingga selesai.

Memang mudah!

Selain itu, MyMotor turut menyediakan fleksibiliti melalui pemilikan atau pajakan dengan SmartLease

Kenapa sewa dengan MyMotor SmartLease?

  1. Terdapat pelbagai pilihan kereta yang sesuai dengan bajet anda.
  2. MyMotor akan membantu anda sekiranya berlaku apa-apa kerosakan atau tuntutan insurans.
  3. Anda tidak perlu bimbang tentang nilai kereta anda - setelah pajakan berakhir, anda perlu pulangkan sahaja kereta kepada MyMotor.
  4. Dapatkan kereta baru setiap 3 atau 5 tahun, segalanya termasuk cukai jalan, insurans dan penyelenggaraan.

 

MyMotor juga mengendalikan urusan jual/beli kereta yang biasa. Nak tahu lebih lanjut, lihat video di bawah :

Last modified on Sunday, 04 June 2017 03:51

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Facebook

  1. Popular
  2. Trending
  3. Comments

Calender

« July 2017 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31